TiShop nowe spojrzenie na e-Commerce
Oprogramowanie sklepu internetowego - TiShop jest niezwykle prostym w zarządzaniu i bezpiecznym systemem obsługi produktów z pełnym wsparciem dla prowadzonej sprzedaży w Internecie (e-Commerce).
Dedykowany dla systemu zarządzania treścią WebCM z którym wykorzystuje w pełni swoje możliwości w zakresie szybkości i bezpieczeństwa obsługi.
Najważniejsze funkcje sklepu internetowego (systemu e-Commerce) TiShop:
- integracja z systemem Przelewy24.pl (opcja),
- możliwość wdrożenia zautomatyzowanego systemu sprzedaży i zamówień, zintegrowanego z infrastruktura istniejącą w firmie klienta (synchronizacja stanów magazynowych z e-sklepem)
- możliwość wyboru dowolnej grafiki, styli prezentacji w sklepie przez klienta,
- podział produktów na dowolne kategorie (producentów, typy itd.),
- zamówienia wysyłane na konto e-mail
- definiowanie dowolnych promocji, wyprzedaży, ofert specjalnych, nowości,
- rejestracja użytkowników (różne poziomy dostępu, administracja prawami dostępu),
- obsługa sklepu przez wiele osób (różne poziomy uprawnień),
Pełna lista funkcji:
- integracja z systemem Przelewy24.pl (opcja),
- możliwość wdrożenia zautomatyzowanego systemu sprzedaży i zamówień, zintegrowanego z infrastruktura istniejącą w firmie klienta (synchronizacja stanów magazynowych z e-sklepem)
- możliwość wyboru dowolnej grafiki, styli prezentacji w sklepie przez klienta,
- podział produktów na dowolne kategorie (producentów, typy itd.),
- zamówienia wysyłane na konto e-mail
- definiowanie dowolnych promocji, wyprzedaży, ofert specjalnych, nowości,
- rejestracja użytkowników (różne poziomy dostępu, administracja prawami dostępu),
- obsługa sklepu przez wiele osób (różne poziomy uprawnień),
- obsługa koszyka, formularze zamówień,
- podgląd koszyka,
- indywidualne rabaty % dla zarejestrowanych klientów (grupy upustowe),
- liczba produktów (dowolna),
- możliwość budowania różnych styli dla różnych grup produktowych (producentów itd),
- skrócone i pełne listy produktów,
- dostępność towaru w sklepie,
- przedstawienia indywidualnych atrybutów produktu,
- przedstawienie atrybutów uniwersalnych dla typów produktów,
- różnicowanie cen towaru w oparciu o jego opcje dodatkowe (konfigurator produktów),
- dowolnie rozbudowane wyszukiwarki,
- panel administracyjny,
- dodawanie, usuwanie, edycja produktów (atrybuty, opisy, zdjęcia, galerie, załączniki),
- eksport, import danych z baz magazynowych, Excel, Access, OpenOffice (opcja sprawdzana indywidualnie),
- różne poziomy cen, obsługa wielu walut, poziomów VAT-u
- budowa otwarta aplikacji (możliwość dokupienia rozszerzeń, budowa modułowa),
- szyfrowanie danych klientów, danych transakcji (certyfikat SSL),
- profesjonalny CMS do zarządzania pełną treścią serwisu, nie tylko sklepem,