Lista produktów

W górnej sekcji znajduje się moduł sortowania produktów dla administratora sklepu. Produkty można posortować wg:

  • kategorii,
  • numeru ID (identyfikator systemowy produktu),
  • kodu produktu,
  • kodu EAN (kod kreskowy),
  • nazwy,
  • ilości,
  • widoczności dla klientów sklepu,
  • dostępności dla klientów sklepu,
  • nowości,
  • promocji,
  • wyróżnienia,
  • oferty specjalnej.

Można też określić, ile produktów na stronie administracyjnej ma być wyświetlanych. Każdą z wybranych sekwencji sortowania kończymy komendą Wyślij zapytanie.

 

Poniżej modułu sortowania pokazana jest lista produktów z podstawowymi informacjami:

  • obrazek,
  • podstawowe dane o produkcie,
  • ceny,
  • opcje (wybrane działania na produkcie),
  • operacje (akcje, którymi zarządzamy całym produktem): usuń- kasowanie produktu z bazy sklepu; edycja – zmiana ustawień; kopiuj – zdublowanie produktu; porównywarki- wybór porównywarek cenowych dostępnych na rynku, z którymi sklep ma połączenie).

 

Lista ta pozwala również na wykonywanie masowych zmian ustawień parametrów na niej widocznych. Można zmienić: ceny, ilość dostępnych produktów, ustawić dostępność produktów, ich parametry w zakresie nowości i promocji dla całej listy widocznej na stronie i całość zapisać przyciskiem Aktualizuj. Dzięki temu nie ma konieczności edytowania każdego produktu z osobna.

 

Zmiany pozostałych parametrów wymagają wejścia w edycję poszczególnego produktu.

 

Sekcja Operacje pozwala na:

  • usunięcie produktu - wykasowanie z bazy sklepu wszystkich informacji o produkcie. UWAGA: usuwany produkt nie zapisuje się w buforze katalogu "trash" – nie ma możliwości przywrócenia produktu ze śmietnika serwisu,
  • edycję produktu – zmianę ustawień parametrów omówionych poniżej,
  • kopiowanie produktu – tworzony jest klon produktu, w którym należy zmienić przynajmniej kod produktu, aby odróżniał się czymś od bazowego produktu. Klon produktu zyskuje natomiast w bazie inny nr ID (każdy produkt ma indywidualny nr identyfikacyjny),
  • dodanie produktu do porównywarek.

W celu połączenia bazy sklepu z porównywarkami (Ceneo, Nokaut, Radar) należy wejść w listę produktów TiShop'a i każdy produkt ustawić wg następującego schematu:

  • na liście produktów w sekcji operacje klikamy na "Porównywarki",
  • ustawiamy "Eksport do porównywarek" na "Tak",
  • wybieramy z listy Ceneo odpowiednią kategorię oraz rodzaj produktu (jeśli nie pasuje do wymienionych, to zaznaczmy "ogólny"),
  • wybieramy z listy Nokaut odpowiednią kategorię,
  • całość "Zapisujemy".


Synchronizacja z bazą porównywarek dokonywana jest raz na dobę (ok. godziny 23.00).

Następnego dnia można wygenerować pliki .xml dla porównywarek.
Wchodzimy na stronę www.twoja-domena.pl/webcm_ceneo.xml gdzie powinny być zapisane dane o integrowanych produktach z porównywarką Ceneo. Kopiujemy link i przekazujemy Ceneo.

Tak samo z Nokautem- link www.twoja-domena.pl/webcm_nokaut.xml zawiera dane o integrowanych produktach z Nokautem.

Należy pamiętać, że synchronizacja plików xml z bazą TiShop'a odbywa się codziennie ok. 23.00. Produkty przeznaczone do integracji muszą być ustawione do tej integracji przed synchronizacją plików .xml, aby w kolejnym dniu porównywarki otrzymały informację o wybranych produktach. 

do góry