Logowanie
Pole logowania zazwyczaj ukryte jest pod hasłem "zaloguj się" lub "twoje konto". Znajduje się ono w górnej (w przypadku sklepu) lub w dolnej (w przypadku zwykłej strony) części serwisu.
Zdarza się, że klient nie chce pokazywać panelu logowania i wówczas ukrywany jest pod adresem nazwadomeny.pl/logowanie.
Podczas pierwszego logowania system poprosi o zmianę hasła ustanowionego przez zakłądającego konto. Ze względów bezpieczeństwa co jakiś czas system poprosi o zmianę hasła (zwłaszcza wtedy, kiedy od ostatniego logowania upłynie sporo czasu). Wystarczy wówczas dwa razy wpisać nowe hasło i zapisać zmianę.
Odzyskanie hasła
Kiedy zapomnimy używanego hasła trzeba użyć linku "zapomniałem hasła" w panelu logowania. Pojawi się formularz do wypełnienia: nazwa użytkownika i adres e-mail użyty przy zakładaniu konta. Na pocztę przyjdzie nowe hasło (ciąg liter i cyfr), którym należy się zalogować. Można wówczas zmienić hasło na swoje. W przypadku zapomnienia nazwy użytkownika prosimy o kontakt z opiekunem z Telvinetu.
Włączanie trybu administracji
Po zalogowaniu w tym samym miejscu pojawia się nazwa zalogowanego użytkownika. Ponowne kliknięcie tej nazwy pozwala na przejście do ustawień konta. Można zmienić swoje ustawienia i (jeśli konto na to pozwala) włączyć tryb administracji. Każdy użytkownik po zalogowaniu jest przypisany przez administratora serwisu do wybranych grup dostępu: może to być tylko przeglądanie ukrytych treści, zarządzanie treścią serwisu, zarządzanie i obsługa sklepu internetowego, zarządzanie stylami graficznymi serwisu itp.
W przypadku, gdy klient posiada konto administrowania treścią, a po włączeniu administracji ikonki do zarządzania treścią się nie pojawiają oznacza to, że konto użytkownika straciło uprawnienia administracyjne. Takie uprawnienia przyznawane są na określony czas przez administratora serwisu. Należy zgłosić się do swojego administratora lub Telvinetu i termin uprawnień dla wybranego konta zostanie przedłużony.